• Non-stop segélyvonal
  • +36704240060
  • Különleges igényű járművek
  • Szakszerű szállítása
  • +36704240060
  • 9 hasznos tipp, hogyan válasszunk megfelelő autómentőt a bajban

    Amerikában végzett kutatások szerint minden autótulajdonos életében legalább egyszer kénytelen autómentőt hívni. Persze ez csak statisztika, vannak akiknek sosem lesz autómentőre szükségük, ám ha bekövetkezik a baj, jobb ha tisztában vagyunk néhány dologgal.

    Sokan azt hisszük, ez csak mással eshet meg. Váratlan defekt vagy az akkumulátor lemerülése, esetleg egy súlyosabb baleset mindben egy közös elem: várhatóan valamiféle autómentésre, szállításra lesz szükségünk.

    A legjobb persze az lenne, ha már előre felvérteznénk magunkat az ilyen esetekre, de egy átlagos autósnak valószínűleg nincs ilyen esetre cselekvési terve, leblokkol, és rossz döntéseket hoz. Összegyűjtöttük azokat a hasznos tippeket, tanácsokat, amelyek segítenek megfelelő autómentőt választani egy ilyen szorult helyzetben:

    - hívjunk fel több autómentőt, ne érjük be az elérhető első szolgáltatóval, egyáltalán nem biztos, hogy a legközelebbi a legolcsóbb, legszakszerűbb megoldás is a számunkra egyben!

    - a vontatók összehasonlításánál elsődleges szempont legyen a km arányos ár

    - ugyancsak fontos a gyorsaság, ne felejtsük el megkérdezni, pontosan mikorra várható a segítség! Azon kívül, hogy semmiképp sem jó sokáig ott horgonyozni valahol, hasznos, ha a kiérkező hivatalos szerveknek is pontos tájékoztatást tudunk adni.

    - ne feledjük a megfelelő szakértelemet, a megbízhatóságot! Hiába a kedvező ár, ha a nem szakszerűen, vagy nem megfelelő járművel végzett vontatás közben újabb kárunk keletkezik.

    - a partner hozzáértésére következtethetünk a telefonon kapott válaszok minőségéből, az operátor felkészültségéből, de szükség esetén akár egy megelőző hívás árán is kérjünk ajánlást megbízható forrásból

    - olyantól kérjünk tanácsot, akiben megbízunk! Egy családtag vagy barát ilyenkor jó választás, mivel korábbi autómentéssel kapcsolatos tapasztalatát utólag szakértelem hiányában is pontosan tudja értékelni, de természetesen a bejáratott szervízpartner, az “autós” közeli ismerősünk vagy akár a biztosítónk is alkalmas segítő lehet.

    - tájékozódjunk, hogy az adott káreseményre kiterjed-e a kötelező illetve CASCO biztosításunk, ehhez kapcsolódóan kérdezzük meg, hogy kiegészítő szolgáltatásként az autómentő tudja-e helyettünk intézni a térítéssel kapcsolatos ügyeket.

    - ne felejtsünk el tájékozódni a fizetési módokról! Kizárólag készpénzben azonnal, vagy átutalással, akár a biztosítási eljárás végén is kiegyenlíthetjük a számlát?

    - a legjobb mégiscsak az, ha előre felkészülünk az ilyen esetekre. Váratlan helyzetben felbecsülhetetlen egy előre megvizsgált, megbízható, gyors partner, de egy megfelelő fedezetet nyújtó biztosítás is nagyban csökkentheti a kellemetlenségeinket egy kényszerű autómentés során.

    Switch to our mobile site